Syok r....

02 April 2011

Aku skang dok wt esmen
SAMBIL...
meng-update blog aku ni....FB ckit2..
EEEE...
teruk2..... tp cmni la kehidupan...
wat esmen je aser cpat je nantok tp lau da wt keje y x berpaedah ni x nantok lak
mengada2 tul....aish...
heran ajaib pelik pn ader tp terima jer lah...

Aku ader 1 story ni lah...
nk citer sal aku g skolah dlu...
wt PBS (Pengalaman Berasaskan Sekolah)
Kenangan y aku x leh nk lupakan lah...mmg syok..

SEBABNYA.....

aku g la round2 kat skolah y aku pilih tu kan,
tgk panorama sekolah 2,
tetiba dtg la seorang murid kat aku,
dia salam aku,
lau sorg,2 org leh tahan,
skali pas orang kedua salam aku,
y pertama pggil semua budak laki klaz diorg
semata2 nk salam ngan aku...
PERGH....blh tahan budak2 ni..

tpi bguslah....sekolah 2 mengamalkan budaya salam,hormat..
aku doakan moga2 budak skola tu jadi y elok2 lah nati beso..
sb ok tgk dunia loni teruk beb...
x leyh nak kata aper dah...
buang bayi lah,buang itulah,bakar inilah..
haizzz...

KITO BAKO JER....
KITO BAKO PERABIH...

*merapu kejap*

HAHA....
zaim_9603@yahoo.com. Powered by Blogger.
 
Design by Pocket