Awak......!!

22 July 2011

Awak...
1st time kter knal sy wat derk je kat awak kan...
slama 2 taun kte knal 
TAPI
y sy tau
KACO AWAK..hehe
sbb awk kalo kna kaco comel sgt...
cabi2 gitu..
haha

bler da abis Form 5...
masing2 x berhubung
TAPI...
sy dgr awak kerja tp x tau kt mner tmpatnya
sebab......sy x rapat ngn awak ag..
dalam hati hanya fikir kawan y comel..
hehe

2,3 bulan kemudian.
time result...kiter jmpa tp tny pasal result jer....
time tu x tny dah ape y masing2 buat time 2...
sebab....
masing2 berdebar nak amik result...
sy tkut n awk pn tkut...
tapi bab kata SITI JAH..
bawak "bertendang" (bertenang...hehe)
pastu dapat result lam klaz sy paling corot...
result pling x cantik lam klaz...
awak pny reslut mmberangsangkan sgt...
jeleznyer sy
tapi tu kemampuan awak kan...
saya jnis "slow"...

dalam sbulan lepas dapat result,
kiter smbung lak Form 6 tp time tu kawn ag
dalam hati tau kaco awak jer..hehe
Sebab................
saya suke tgk awk marah sy...
alololo...kiut nyer....
tapi
x lmer kan kiter bersama....
saya da kena kuar skolah tu..
saya dpt tawaran kat institut pendidikan guru kat kedah..
saya tgk awak sedih tp sy x mengerti perasaan awak ag..
masing2 dok fikir kawan kan..
awak dapat poli teknik tapi x pergi..
kos x sesuai ngan awak
saya pn x nk awk pergi..
jadi awak teruskan form 6 2 smpai abis...

saya jadi x sedap ati pabila tinggalkan awak sorang2 kat skolah tu...
saya tau awak sunyi...
tp saya x fikir sumer tu..nak kejar masa depan...
maafkan saya awk...huhu..

stelah stahun stgh saya dok kat kedah tu,
awak dah lmer x msg sy.
TAPI,
pada ari tu
awak anta msesej kat saya...pada 18.11...
wish birthday saya tp awak awal sgt..
awal giler...
birthday saya 28.11 la awak..
lucu lah awk ni...
tp sejak ari
kite msg....
rindu la katakan...
dlu msg 'aku,kau'..
that time "im,mi"
wah...sweet sgt..haha

msg punya msg,
x lamer tu,
saya nak naik bas kul 9.30 malam pada 20.11
jadi.......
awak je yang dapat teman saya time tu...
sebab awk jer msg say..hehe...
TQ AWAK....


pada mlam tu,
saya try 'mlamar' awak
banyak sebab yang saya bg tuk satukan hati saya dgn awak
akhirnya
ALHAMDULILLAH....
saya dapat awak
sebagai peneman idup saya...hihi

slama 2 tahun kiter bersatu,
awak je yang faham hati saya...
saya sedih,awk ada tman
saya gembira,awak ktawa
saya marah awk diam...
(tkut ne mrah)
hehehe

tapi...yang pasti
Awak lah yang selalu teman saya...
TQ sayang....
luv u 
miss u
ALWAYS....

IMMI
zaim_9603@yahoo.com. Powered by Blogger.
 
Design by Pocket