Diri Aku

10 November 2011

Aku seorang insan yang lemah
Hanya mampu berserah kepada Yang Satu
Aku hanya mampu meluahkan apa yang aku rasa

tetapi 

aku tidak mampu membetulkan keadaan
aku hanya insan yang mampu memerhati

tetapi

tidak boleh memaksa seseorang melakukan perkara yang dia sukai
aku hanya insan yang mampu menyayangi seseorang dengan sepenuh hati

tetapi

aku tidak layak mengawal hidupnya yang suka berkawan
aku hanya insan yang setia

tetapi

aku tidak dapat membuatkan hidupnya berubah demi aku...
aku hanya insan yang mampu menangis

tetapi 

tangisan itu tiada yang berguna 
hanya sekadar meluahkan rasa sedih semata-mata

aku hanya insan yang dapat menjaga hati

tetapi  

hati itu tidak boleh dikeji

aku hanya insan yang mamapu merindui

tetapi 

aku hanya mampu merindui dirimu
aku memerlukan jasadmu untuk menemani aku

SELAMANYA.....

zaim_9603@yahoo.com. Powered by Blogger.
 
Design by Pocket